середа, 19 лютого 2014 р.

Вірші про людей похилого віку
Ти років вже маєш чимало,
І щастя, і горе було,
Лиш спокою серце не знало -
Вперед безупину вело.

Вже виросли діти і внуки,
І правнуки в тебе вже є,
І старість бере в свої руки
Натруджене тіло твоє.

Ти дням не ведеш уже ліку,
Бо вічність тобі вже гряде:
Людина похилого віку
На вічний спочинок іде.

Та лишаться сонце і квіти,
Стежки, де проходила ти,
І будуть онуки і діти
У згадках тебе берегти.
           Автор: Вікторія Нич

Люди похилого віку -
Мудрості стигла пора,
Спогадів митті без ліку,
Роки по вінця добра -
Праведно й щиро прожиті!
Що залишилось? - Жалі!
Мов на дідівськім столі
Кухоль води ледь надпитий...

Втіха бува лиш тоді -
Прийдуть як діти й онуки -
Згоять печаль од розлуки,
Радість засвітять в журбі...

Тільки те зрідка бува,
Більше розведено болю -
Смутком, сльозами, й поволі
Вже й присмерніли слова...

Може то треба страждать?..-
Чия ж то правда, наш світе,
Що, наче вічно, нам діток
Спрагло щодня дожидать...

В серці ж образи немає,-
ЧУжать образи всіх нас,
Серце в любові чекає
Рідне дитя кожний час!..

Хоч вже диктуються днями
Долі останні рядки -
Знову продивлені нами
В тихім віконні шибки...

Чим же наш спадок рясніє -
Що, в нім, лиш, сум дозріва?
Ні, - повен він і надії -
Тої, що світ зігріва!..-

Нею ми щедро вчащали
Того в житті, і тогО..,-
Значить, не так вже і мало
Людям лишили свогО!
           Автор Олег Стаднік

Старесенька іде по тій дорозі.
Як завжди. Як недавно. Як давно.
Спинилася. Болять у неї нозі.
Було здров'я, де тепер воно?
І знов іде... Зникає за деревами...
Світанок стежку снігом притрусив.
Куди ж ти йдеш? Я жду тебе. Даремно.
Горить ліхтар, ніхто не погасив.
Моя бабусю, старша моя мамо!
Хоч слід, хоч тінь, хоч образ свій залиш!
Якими я скажу тобі словами,
що ти в мені повік не одболиш!
Земля без тебе ні стебла не вродить,
і молоді ума не добіжать.
Куди ж ти йдеш? Твоя наливка бродить,
і насіннЯ у вузликах лежать.
Ну, космос, ну, комп'ютер, нуклеїни.
А ті казки, те слово, ті сади,
і так по крихті, крихті Україна -
іде з тобою, Боже мій, куди?!
Хоч озирнись! Побудь іще хоч трішки!
Вже й час є в тебе, пізно, але є ж.
Зверни додому з білої доріжки.
Ось наш поріг, хіба не впізнаєш?
Ти не заходиш. Кажуть, що ти вмерла.
Тоді був травень, а тепер зима.
Зайшла б, чи що, хоч сльози мені втерла.
А то пішла, й нема тебе, й нема...
Старесенька, іде чиясь бабуся,
і навіть хтозна, як її ім'я.
А я дивлюся у вікно, дивлюся,
щоб думати, що, може, то моя.

                       Автор Костенко Ліна

Немає коментарів:

Дописати коментар